Gårdagens Grinda






Bjuder här på lite pics från Grinda där jag, maken och svärföräldrarna hade en trevlig dag igår. Vädret är just nu riktigt nice och det är så varmt att till och med en badkruka som jag förmår mig att hoppa i plurret.

Vi åkte ut redan på morgonkvisten och var inte tillbaka i stan förrän framåt kvällen. Det blev med andra ord en riktig heldag i skärgården med sol, bad och god lunch på Grinda Wärdshus.

Just nu njuter jag så av sommaren och denna nästan tropiska värme som har hittat till vårt land. Kan knappt vänta tills det är dags för semester och hoppas så klart att värmen ska hålla i sig till dess.

Kommentarer
Postat av: Elin

Såå söta små svanungar :)

2010-07-12 @ 18:53:40
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0