Turkish Delights



Vacker vy från hotellpoolen.



Hotellet låg en bit upp i bergen så vi hade en härlig utsikt över Medelhavet.






En av stränderna i turkiska Öludeniz.



Underbar färg på havet!




En av dagarna gjorde vi en båtutflykt.


Att resa är en av mina stora passioner. Jag älskar att upptäcka nya platser, kulturer och träffa nya människor och jag och maken försöker att komma iväg på så många resor som möjligt. Midsommarveckan var vi en vecka i Turkiet. Det var mest en välbehövd och avkopplande semester i solen och värmen, innan det är dags för den "riktiga" sommarsemestern om några veckor. Vi varvade poolhäng och strandbesök med tennis, god mat och en härlig massage i hotellets spa. Ovan ser ni några pics från vår resa. Stället vi besökte heter Öludeniz. Det var i princip bara engelsmän där förutom vi två.

Kommentarer
Postat av: jessi

Kul att du bloggar igen Karin!



JA resa är underbart! Vilka fina bilder du bjuder på från Turkiet! Nu blir jag nyfiken vart ska ni på sommarsemestern?



KRAMIS

2010-07-07 @ 10:39:43
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: DENISE

vad händer hos dig idag?:) kram!

2010-07-07 @ 11:03:57
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Karin

Jessi: Ja det känns kul att vara igång med bloggandet igen. Vi går på semester nästa fredag och vart vi ska får du se då... ;) Kramar!

2010-07-07 @ 14:27:40
URL: http://dufvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0