Mysig biohelg



Bjuder här på den enda bilden som tagits denna helg. Den är från fredagens after work/middag med Karin. Vi åt gott (träkolsgrillad entrecôte med potatispuré och varm färsk spenat i olivolja och citron samt sauce choron) på Zink Grill innan vi begav oss mot bion via en drink på Utecompagniet. Tyvärr uppfyllde inte alls filmen Mr Nobody mina förväntningar, däremot hade vi en supermysig kväll!

Det blev ännu ett biobesök under gårdagen då den omtalade filmen Inception sågs. En betydligt bättre film enligt mig. Annars har denna regniga helg gått i lugnets tecken med undantag för några timmar nu på eftermiddagen som spenderades på Ikea och därefter en visit hos mormor och morfar i Uppsala.

Nu ska jag förbereda mig inför ett spännande och viktigt möte som jag har under morgondagen. Wish me good luck...

Kommentarer
Postat av: Elin

Men du, det där såg ju inte fel ut, mums!

Så även du spenderade dagen på Ikea? Fler verkar ha gjort det. Det var mycket folk när vi var där.



Lycka till på mötet imorgon, kram

2010-08-08 @ 23:08:45
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Zandra

Låter som ni haft en riktigt härlig helg! Hoppas Måndagen inte var så hemsk som den kan vara :-)

Ja, de har tagit mej ett tag innan jag fick tummen ut till att göra surdegen men jodå kan nog hända att jag gör det igen :-)

KRAMAR

2010-08-09 @ 19:13:13
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Skoj med flera biobesök!



jag längtar efter utflykter men orkar inte riktigt med längre...



Hoppas mötet gick toppen!

Kram

2010-08-09 @ 20:55:17
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0