Busy week


Solsken i blick! Bilden togs i Torekov för några veckor sedan.

Veckan har gått i ett och den ena roligheten har avlöst den andra. Därav min dåliga närvaro och bristen på nya inlägg här på bloggen. Till att börja med gick mötet jag hade i måndags bra. Riktigt bra till och med. Inom en snar framtid kommer jag att kunna avslöja vad det hela handlar om. Klart är dock att jag har en spännande och utmanande höst att se fram emot!

I torsdags kväll var vi hos min goda vän Rebecka och hennes man Reuben och beskådade deras lilla underverk Ridley, två veckor gammal. Han var så fin! Dessutom bjöds vi på en smarrig Arabieninspirerad middag.

Även igår kväll var vi bortbjudna på middag. Denna gång till min "sommarvän" Sofi och hennes man Martin som nyss flyttat till Stockholm och till en helt fantastisk lägenhet bara ett stenkast från oss. Där bjöds vi på ännu en smarrig middag och till det drack vi gott vin.

Det är så härligt att sommarvärmen kommit tillbaka! Här i Stockholm är det 28 C idag och termometern på vår soliga balkong visar just nu 41 C. 41 C! Det är dock lika bra att jag vänjer mig vid hettan. På torsdag åker jag nämligen till Barcelona och min syster som redan är där har förvarnat mig om att det är riktigt varmt där just nu. I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0