Tack för mig!


Var i Skåne förra helgen då denna bild på mig och min favorit-Nils togs

Hej!

Som ni märker är det väldigt dåligt med uppdateringar här på bloggen. Jag gillar själv bloggar som uppdateras ofta, helst varje dag, med många bilder etcetera. Detta är ingen sådan blogg. Jag känner nämligen inte att jag har den tiden just nu och har därför bestämt mig för att lägga ner bloggen. Dessutom har jag fått ett riktigt drömjobb som jag kommer att börja på lite senare i höst och där jag verkligen vill satsa och lägga stort fokus. Jag kanske återkommer en annan gång. Men just nu blir det alltså inget bloggande för min del. Tack till er som läst och kommenterat!

Kram Karin

Kommentarer
Postat av: Zandra

Nej men...... :(

Stort Grattis till det nya jobbet!!

KRAMAR

2010-09-29 @ 08:30:19
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Malin S

Grattis till jobbet! Tråkigt att du inte kommer fortsätta blogga just nu men jag hoppas på att du kommer tillbaka någon gång. Ha det så bra! Kram/Malin

2010-09-30 @ 15:35:32
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: jessi

Grattis till jobbet!!!

Hoppas du gästspelar i bloggvärlden ibland för tycker du är bra!



KRAMAR!!!

2010-10-03 @ 10:06:52
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack snälla ni! Det känns verkligen jättekul och spännande med jobbet. Kommer dock att sakna bloggandet men hoppas också på att komma tillbaka eller åtminstone gästspela i bloggvärlden nån gång då och då, och självklart fortsätter jag att följa era bloggar! :)



Kram Karin

2010-10-06 @ 22:02:15
Postat av: Zandra

Tack snälla söta Karin för dina fina kommentarar, dem värmer och ger lite tröst. Sakta sakta börjar nog ett något sådär liv ta form igen, även om tomheten och saknaden är det jobbigaste så går det... vi kommer tvingas leva med det och de kommer att gå :-)

Hoppas du trivs bra med ditt nya jobb och att du får en fin helg.

Kram Zandra

2010-12-10 @ 16:18:30
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0